El Ple de la Diputació de Tarragona ha aprovat aquest divendres una declaració institucional per millorar la mobilitat a la demarcació de Tarragona. Durant la sessió plenària també s’han aprovat els punts previstos a l’ordre del dia i ha pres possessió com a diputada l’alcaldessa de Benifallet, Mercè Pedret.
El ple de la Diputació ha posat en manifest la voluntat de treballar per l’estat de la xarxa de comunicacions i millorar-les en benefici de la ciutadania. S’han aprovat definitivament dos grans projectes: el condicionament de la carretera TV- 3421 de la Sénia a Roquetes i de la T-203 de la TP-2031 al Catllar. En la primera amb una inversió de 3,7 M€, s’inclou la millora de la travessera urbana.
La segona actuació, la carretera de la Sénia a Roquetes, permetrà millorar el traçat de la carretera, ampliant la calçada en bona part de la via, habilitant-hi un itinerari per a vianants i reordenant les connexions amb els camins i accessos a les urbanitzacions que hi conflueixen, entre d’altres.
Les actuacions s’iniciaran aproximadament al març del 2026, estan incloses el Programa quadriennal d’inversions a la xarxa local de carreteres de la Diputació 2020-2023 i s’han marcat com a prioritàries segons el Pla Zonal de la Xarxa de carreteres de la Diputació 2020-2035.
El Ple ha aprovat la resta dels punts previstos a l’ordre del dia i ha pres possessió del seu càrrec com a diputada de la Diputació de Tarragona, l’alcaldessa de Benifallet, Mercè Pedret, quí substitueix a Joan Castor Gonell, que va renunciar el passat mes de març.
- La plataforma d’operacions per segellar definitivament els pous submarins del Castor arriba a Tarragona
- Rosa Maria Virolés: ‘Falta cultura de la igualtat’
- The Other Side Pink Floyd Live Experience a Tarragona
- Dani Vidal: ‘Quan el Nou Estadi fa soroll és molt incòmode per al rival’
- Obert el procés de selecció per a places de socorrista a les platges de la demarcació de Tarragona