El Port de Tarragona ha viscut durant dues jornades la càrrega de 164 peces de 243 tones de pes total. Les peces formen part d’un finger de passarel·les per embarcar i desembarcar passatgers a vaixell i té com a destinació final el port de Nador, al Marroc.

El moll de Cantàbria del Port de Tarragona va ser l’escenari de la llarga operativa que es va estendre dues jornades degut a la gran quantitat de peces que s’havien de col·locar dins del vaixell. Aquestes peces, d’alta precisió, van ser embarcades una a una en una operativa d’estiba d’alta complexitat realitzada per Euroports, especialista en aquest tipus d’operatives d’alta complexitat.

Les peces es van traslladar primer des de Monzón, lloc on es troba ubicada l’empresa encarregada de fabricar i dissenyar aquests fingers. Van ser 9 dies de recepció de les peces en transports especials fins al moll de Cantàbria. Euroports va utilitzar diferents grues i stackers per la descàrrega dels camions i dues grues en tàndem per la posterior càrrega al vaixell.