El Port de Tarragona impulsarà millores als accessos de l’A-27. Es construirà un vial addicional. D’altra banda, s’està treballant en l’habilitació d’un nou aparcament de camions en terrenys pròxims a l’Eix Transversal. Tot plegat s’ha abordat en una reunió amb la FEAT.
El Port de Tarragona i la Federació Empresarial d’Autotransport de Tarragona defensen l’A-27 com a via principal de connexió del Port amb el seu hinterland. Des de l’Autoritat Portuària de Tarragona s’ha explicat les properes actuacions de millora que es duran a terme en els accessos portuaris de l’Eix Transversal per a oferir més eficiència als transportistes.
D’una banda, es vol habilitar un nou aparcament de camions en terrenys pròxims a l’Eix Transversal, perquè els transportistes puguin estacionar els seus vehicles. De l’altra, s’està treballant en el projecte de construcció d’un vial addicional als accessos del Port per l’A-27. En aquest sentit, s’ha informat a la FEAT que s’està adaptant l’estudi fet pet pel Port als requeriments que indica Carreteras del Estado. L’APT demanarà un ajut econòmic a Puertos del Estado per al finançament d’aquesta actuació.
Representants de l’Autoritat Portuària de Tarragona, encapçalats pel seu president, Santiago J. Castellà, i de la junta directiva de la FEAT han mantingut una reunió de treball on s’han analitzat els principals reptes que té el transport viari, entre els quals en destaquen la transició energètica o el relleu generacional. A més, s’ha posat el focus en la situació actual del transport de mercaderies amb camió amb origen o destí Port Tarragona.
- S’obre una nova licitació per a instal·lar una guingueta a l’Anella Mediterrània
- Maruja Limón a la Sala Zero
- La Guàrdia Urbana posa en marxa un pla d’acció per incrementar la seguretat als espais públics
- Sara Torruella, jugadora del TGN Bàsquet, brilla a l’All Star de la Super Copa Catalana
- Bolaños: “El Fòrum de la Justícia de Tarragona serà un dels millors d’Espanya”