Són pilones flexibles reflectants de 75 cm d’alçada cada 10 metres en tot el recorregut fins al Far de la Banya. Aquestes pilones aniran col·locades sobre la línia blanca de separació dels carrils. Per banda i banda separarà la zona central, per on circulen els vehicles motoritzats, amb els carrils bici i carril dels caminadors.
Amb aquestes millores, el Port de Tarragona vol que la convivència entre usuaris del KM0 i les arribades de turistes a la ciutat puguin cohabitar sense alterar el normal ús de les instal·lacions. Aquesta intervenció tindrà un cost de 39.000 euros (IVA exclòs) i estarà instal·lada a principis de juny, abans de l’inici de l’augment d’arribades de creuers al Port de Tarragona coincidint amb l’època estival.
Creuers al Port Tarragona
L’octubre de 2021, es va inaugurar el Moll de Balears, on es va fixar l’objectiu de recuperar en dos anys els nivells d’escales i de passatgers de 2019 i les previsions per a la temporada 2022 apunten al fet que aquesta demanda podrà ser realitat en el 2023.
Més notícies:
- Enrique González: “L’agressivitat del cranc blau preocupa als pescadors”
- Renfe farà una filial amb els seus actius i personal a Catalunya per crear la nova empresa mixta que operarà Rodalies
- Cèlia Ojeda: “Protegir els oceans és tenir una cartilla d’estalvi per les generacions futures”
- Mercè Badia: “Cada any anem a Orio a gaudir del rem”
- L’economista altafullenca Elisabet Romero, nova subdelegada del Govern a Tarragona