El Port de Tarragona ha iniciat la col·locació de les tenso estructures per generar ombra als parcs infantils de davant del Tinglado 4 del Moll de Costa. Es tracta d’una actuació recollida en el Pla de Millora de la Façana Marítima del Serallo presentat el passat mes de març.
Aquesta intervenció que durà a terme l’Autoritat Portuària de Tarragona tindrà una durada de 30 dies durant els quals no es podran fer ús aquestes instal·lacions i comptarà amb un pressupost de 136.120,98 € (IVA exclòs). L’objectiu d’aquesta instal·lació és que una part d’entre el 40 i el 50% del total de la superfície de cadascun dels dos parcs infantils quedin sota l’ombra perquè durant les temporades d’estiu, quan les temperatures són més elevades, es pugui seguir utilitzant el mobiliari de jocs infantils. Per aprofitar les hores de sol en les èpoques de l’any on aquest és menys intens, s’ha decidit deixar una part de cada parc al descobert.
En total s’instal·laran uns 217 m2 de material flexible que projectarà l’ombra que es subjectarà mitjançant una estructura d’acer galvanitzat col·locada en els extrems dels mateixos parcs infantils construïts pel Port de Tarragona l’any 2013 i ampliats l’any 2017.
![PArc_Infantil_Moll_Costa en obres 02](https://www.tarragonaradio.cat/wp-content/uploads/2022/06/PArc_Infantil_Moll_Costa-4.jpeg)
Més notícies:
- Enrique González: “L’agressivitat del cranc blau preocupa als pescadors”
- Renfe farà una filial amb els seus actius i personal a Catalunya per crear la nova empresa mixta que operarà Rodalies
- Cèlia Ojeda: “Protegir els oceans és tenir una cartilla d’estalvi per les generacions futures”
- Mercè Badia: “Cada any anem a Orio a gaudir del rem”
- L’economista altafullenca Elisabet Romero, nova subdelegada del Govern a Tarragona