FOTO: RCN TARRAGONA

El Reial Club Nàutic ha tingut representació al campionat d’Europa de seleccions de Rem de Mar. Un dels seus remers referència, Marc Franquet, va classificar després d’assolir la segona posició davant el campió mundial, Adrián Miramón.

Franquet ja ha disputat multitud de competicions internacionals i ja fa anys que es posiciona entre els millors del món, com va demostrar amb el seu cinquè lloc al Mundial l’any passat a Portugal. Aquest repte ha suposat una nova aventura europea pel remer de 33 anys. Com ell mateix indica, no tenía pensat participar-hi per iniciar la temporada, però no ha volgut deixar escapar l’oportunitat.

El gran objectiu de Franquet és el mundial de regata d’aquest any, on ja hi ha participat diverses vegades. Abans, però, haurà de classificar al Campionat d’Espanya d’aquest agost.