El Seguici de Tarragona ha tornat a sortir al carrer i ho ha fet a Constantí per commemorar els 700 anys de l’arribada del Braç de Santa Tecla. És la segona vegada a la història que part dels elements festius de la ciutat es traslladen a un altre municipi i la primera vegada que actuen de forma dinàmica després de l’aturada per la pandèmia.
L’Església de Constantí ha estat l’escenari escollit per la commemoració de l’arribada del Braç de Santa Tecla fa 700 anys al municipi abans de traslladar-se a Tarragona. S’ha desplegat una placa a la plaça del Castell i posteriorment ha començat la festa. Els elements festius de Tarragona i Constantí han desfilat pels carrers en professó i han realitzat una tanda de lluïment a la plaça de les Escoles Velles.


L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, ha destacat la il·lusió de tots per tornar a celebrar als carrers en la commemoració dels 700 anys de l’arribada del Braç.
De manera excepcional, amb una durada de 14 dies, Santa Tecla 2022 acollirà tot un seguit d’actes extraordinaris que comptaran amb una important participació d’entitats i associacions i del teixit cultural de la ciutat.
Més notícies:
- Els integrants de la missió comercial de la Cambra a Líbia, ‘sans i estalvis a Roma’
- Pugen els delictes contra la llibertat sexual i baixen els robatoris durant el primer trimestre a Tarragona il’Ebre
- Un estudi de Stop Creuers conclou que l’aire dels ports de Tarragona i Barcelona supera els límits de contaminació
- En Comú Podem celebra l’acord assolit al servei de neteja
- Tarraco Viva encara el primer cap de setmana d’activitats al voltant de la vida i cultura del poble romà