El servei d’autobusos entre Tarragona i Barcelona ha mantingut els 600 usuaris diaris tot i la represa dels regionals després del tall per les obres al túnel de Roda de Berà. Segons indiquen a l’ACN des de la companyia Autocars Plana, qui presta el servei, s’ha passat d’un centenar de viatgers al dia abans de la interrupció ferroviària als 600 actuals. De moment, continuen havent-hi divuit expedicions al dia, nou de les quals directes i se segueix oferint la T10-120.
El gerent de la companyia, Josep Albert Vallcorba, destaca que és un servei fiable i permet als viatgers arribar a l’hora sense entrebancs a Barcelona.

Manolita Sánchez i Adelina López són usuàries de Plana i van a Barcelona cada dijous. Totes dues coincideixen en la poca fiabilitat de Renfe i asseguren que és més puntual l’autobús que el tren.

A conseqüència del tall, el departament de Territori i l’empresa Plana van acordar l’augment d’expedicions directes de Tarragona cap a Barcelona i viceversa. Abans n’hi havia tres al dia i es va passar a nou, a més de les nou que habitualment fan parada a l’aeroport abans d’arribar a la capital del país. Els autobusos que van directament a Barcelona tarden una hora i quart aproximadament entre l’estació de busos de Tarragona i plaça Espanya, on realitzen la primera parada.
A més, arran de les obres d’Adif, la Generalitat va apostar per bonificar aquesta línia amb la targeta T10-120, per gastar deu viatges en 120 dies. D’aquesta manera, cada trajecte costa 4 euros.