En el primer dia del tall ferroviari total entre Tarragona i Sant Viceç de Calders pels treballs d’adequació del túnel de Roda de Berà, les formacions polítiques han fet una valoració de la situació i del dispositiu del pla alternatiu que es desplegarà fins al mes de març.

El tall ferroviari ha esdevingut el tema central de la tertúlia política de Tarragona Ràdio d’aquest dimarts.

La portaveu del PSC, Sandra Ramos, ha destacat la inversió històrica de Renfe en aquest pla alternatiu i que era de justícia davant el maltractament als usuaris de les línies i els dèficits.

La portaveu d’ERC, Maria Roig, destaca la feina feta de Dignitat a les Vies, que han plantejat reunions i propostes. Exposa que el territori ha patit desinversió i abandonament.

La portaveu del PP, Maria Mercè Martorell, destaca la bona organització de la circulació d’autobusos d’aquest primer dia de tall. Espera que s’ajustin els problemes i recorda que el tercer fil del corredor Mediterrani farà que passin més mercaderies per la costa.

Des de Junts, el seu portaveu Jordi Sendra ha carregat contra la desinversió sistèmica des de Madrid i la deixadesa del servei en aquests darrers anys. Ho ha relligat amb el referèndum de l’1 d’octubre de fa set anys.

Preocupació per les mercaderies, un problema a solucionar que destaquen des d’En Comú Podem. El diputat al Congrés per Tarragona, Félix Alonso, en declaracions aquest dimarts des de l’estació de trens de Tarragona, diu que si no es resol, la situació tornaria a ser complicada.

El tram de via entre Sant Vicenç de Calders i Tarragona queda completament tallat des d’aquest dimarts i fins a principis de març. Recordem que totes les línies que circulen per la demarcació de Tarragona estan afectades en major o menor mesura amb aquest tram sense servei.

Altres notícies: