El Tinglado 1 del Moll de Costa acull “Papers al vent”, una exposició de Sergi Marcos. Es tracta d’una interpretació visual dels haikus catalans contemporanis, inspirada en l’estètica japonesa i la tècnica del collage.
L’exposició de Sergi Marcos fusiona poesia, art i natura. L’artista convida que els espectadors contemplin aquestes làmines com si fossin “roba estesa al vent”, deixant-se portar per l’art i la poesia. Per a Marcos, cada collage és un joc experimental, on l’espontaneïtat i la sorpresa tenen un paper clau.
El haiku és el fil conductor de l’exposició. Cada obra inclou el poema manuscrit i una composició visual que expressa l’impacte emocional del text. Sergi Marcos diu que aquest procés és similar al collage, una tècnica que li permet treballar amb intuïció i llibertat. Utilitza materials reciclats com papers vells, cartons i elements industrials.
L’artista explica que la seva obra és una invitació a observar la bellesa en la imperfecció, seguint els principis del wabi-sabi japonès. Sergi Marcos expressa en la exposició, la seva passió per la cultura japonesa.
L’exposició es podrà veure fins al 23 de febrer al Tinglado 1 del Moll de Costa del Port de Tarragona. L’entrada és lliure.
- Víctor Álvarez: “La natura ha de tornar a ocupar el seu espai al Francolí”
- Cynthia Barzuna: “Nosaltres necessitem la bona salut de l’oceà”
- Luis César: ‘Vinc perquè quan el Nàstic em necessita no puc dir que no’
- Un centenar de treballadors de les indústries tarragonines participen en les primeres sessions formatives de la prova de sirenes del Plaseqta del 29 de maig
- L’Atenció Primària de l’ICS Camp de Tarragona impulsa un estudi per millorar la seguretat dels pacients atesos a casa