Una trentena de municipis, empreses i associacions turístiques de la Costa Daurada i de les Terres de l’Ebre es promocionaran a FITUR. Una de les novetats és l’aposta pel turisme ornitològic. Cada marca tindrà el seu espai diferenciat dins de l’estand de Catalunya.

La presència anual de la demarcació de Tarragona en aquest saló de referència serveix per donar-ne a conèixer la diversitat i els nombrosos atractius turístics en l’àmbit del lleure, la cultura, el patrimoni o la natura, així com el ventall d’establiments d’allotjament, restauració i serveis complementaris. Alhora, s’hi mantindran contactes professionals amb els canals de comercialització, com són agències de viatges, operadors turístics i companyies aèries per compartir estratègies i afavorir acords.

Com a novetat, la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha explicat a Tarragona Ràdio que, de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida faran una aposta pel turisme ornitològic donat que han detectat un interès creixent en aquest àmbit.

També es fa un esforç per promocionar les zones d’interior del territori i per aconseguir captar visitants els 12 mesos de l’any. Els 32 ens públics i privats de la demarcació hi assisteixen de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona en la modalitat de promoció conjunta Corner.