El club treballa per fer-se amb els serveis del mallorquí que ha acabat la seva vinculació amb la Fundació Lucentum.
El jugador de maó de 24 anys, ha posat punt i final als dos anys a Alacant per buscar nous reptes i tornaria a Catalunya on ja hi havia jugat a les files del CB Vic.
El jugador va ser rival la temporada passada del CBT tant en la lliga regular com al play-off i estaria encantat de jugar sota les ordres de Berni Álvarez.
El director general del CBT, Aleix Boada, ha explicat que hi ha negociacions amb Xavi Hernández, que és una opció real per la direcció del joc i que esperen en els propers dies poder tancar l´acord.
Un altre dels jugadors que formaran part de la plantilla, és Diego Gallardo. L´andalús ja va ser una peça important la temporada passada i el club de nou manté converses amb el CB Sevilla per fer-se amb la cessió per segona temporada seguida. Boada, admet que és un desig de les tres parts i per tant en breu es podria confirmar l´operació.
El club treballa també amb l´opció d´un nord-americà que vindria a reforçar el joc interior.