Els blaus jugaran a les sis de la tarda davant el Bàsquet Plà Balear. Els de Berni Álvarez volen aconseguir un ascens que la temporada passada es va escapar per un mal partit. Els blaus intentaran començar les fases amb una victòria davant un rival amb molta experiència.
Els Tarragonins, tercers classificats del grup C de la lliga EBA, s’enfrontaran al Bàsquet Plà, primer classificat del grup E. Els illencs arriben al play off amb un balanç de 10-2, mentre que els tarragonins venen en molt bona ratxa després de guanyar els últims quatre partits de la lliga regular.
El Plà és un equip amb molta experiència. Amb una mitjana d’edat de 32 anys, l’equip compte a les seves files amb jugadores amb experiència LEB i ACB, i fins hi tot amb un Campió d’Eurolliga, Cèsar Bravo. Alzamora, Rodríguez, Corbacho i Giménez, sumats a jugadors contrastats a la lliga EBA, conformen un conjunt molt sòlid. Els balears són un equip molt ofensiu, (81 punts de mitja per partit) i amb molta capacitat en el tir exterior, amb Corbacho, Rodríguez i Bravo com a homes més destacats en aquest aspecte. A més, compten amb el poder rebotejador d’Alzamora, que ha estat màxim rebotejador del seu grup d’EBA dos anys consecutius. Defensivament són un equip molt intens, que alterna defenses a tota pista amb moments en que es tanquen més amb defenses zonals.