La situació econòmica no permet fer cap incorporació més i per tant aquesta plantilla és la que haurà de lluitar fins a final de temporada per buscar la permanència a la LEB PLATA.

El tècnic del CBT, ha explicat a Tarragona Ràdio com està la situació esportiva que va de la mà de la econòmica i que no permet reforçar l´equip com si que han fet altres clubs que són rivals directes dels blaus a la zona baixa de la taula. Berni Álvarez, diu que l´arribada de José Luis González va ser una situació molt particular i que no poden fer més fitxatges i que caldrà lluitar de valent per mantenir-se a la tercera categoria del bàsquet nacional.

Berni Álvarez, diu que les lesions han marcat el dia a dia de l´equip, ja que han impedit fer molts entrenaments de qualitat i diu que ara no valen excuses i assumir la situació i lluitar per sortir endavant.

L´equip després de sumar el passat cap de setmana la tercera derrota de forma seguida ja prepara el partit del proper diumenge a la pista del segon classificat el Sammic d´Azpeitia.