Segons els càlculs de l’Ajuntament, es tracta d’una repercussió similar a Tarraco Viva.
Uns 350 professionals d’un centenar de mitjans de comunicació portaran l’esdeveniment casteller arreu del món.
Les dues jornades del cap de setmana a la Tarraco Arena Plaça tindran una gran cobertura mediàtica, començant, un any més, per TV3 i la Xarxa de Televisions Locals, entre elles TAC 12. La televisió pública de Tarragona, com Tarragona Ràdio, oferirà l’esdeveniment en directe.
Aquest dimarts s’ha presentat el desplegament televisiu del Concurs de cara a les cites de dissabte i diumenge.
També s’han facilitat algunes dades destacades i que posen de relleu la gran expectació que ha generat el Concurs. Per la jornada de diumenge s’esperen unes 13.500 persones entre públic i castellers, unes 9.000 de cara a dissabte, per quan ja s’han venut més de 2.000 entrades. És una xifra superior si es compara amb l’edició anterior.
L’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, ha destacat el gran impacte en termes econòmics que suposarà per la ciutat.
El president de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya, Alfons González, ha posat xifres per parlar del moment dolç que travessen els castells. Diu que sense l’aposta que es va fer anys enrere, la situació, ara, no seria aquesta.
La retransmissió de TAC 12 a través de la Xarxa també es podrà seguir per la pantalla de la Tabacalera.