Des de dilluns el filial del Nàstic es troba realitzant el seu stage de pretemporada a Rialp. Per segon any consecutiu els homes del ‘Cholo’ Martin Posse portaran a terme diferents sessions de treball en aquesta localitat del Pallars Sobirà.
Desprès d’haver patit dues derrotes en els dos primers amistosos de la pretemporada, La Pobla vol una setmana intensa de carrega física i de conceptes per anar preparant la temporada a la 3ª divisió.
El tècnic del filial, Martín Posse, ja ha avisat que l’equip és pràcticament tot nou i que caldrà adaptar-se a la categoria. Posse, diu que cal anar acumulant entrenaments i anar polint conceptes.
Dissabte de tornada cap a casa la plantilla viatjarà fins al camp de futbol del Montanyà, on La Pobla disputarà un nou amistós de pretemporada enfrontant-se al Stoke City, equip de la Premier League anglesa, el partit serà a 2/4 de 11 del matí.