El govern espanyol distribuirà aquest dimecres les primeres 146.000 dosis de la vacuna de Janssen contra la COVID-19 a les Comunitats Autònomes, després que l’Agència Europea del Medicament n’ha tornat a certificar la seguretat.
La ministra de Sanitat, Carolina Darias, i la directora de l’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris, María Jesús Lamas, han recepcionat aquest dimarts a la nit els vaccins, que ja havien arribat a l’Estat la setmana passada i que estaven emmagatzemats a l’espera de la decisió de l’ens europeu.
La de Janssen és la quarta vacuna que es distribuirà a les Comunitats, al costat de les de Pfizer, Moderna i AstraZeneca.
Darias ha mostrat la “satisfacció” per poder incorporar un nou vaccí a la cartera espanyola, amb la intenció de “seguir inoculant tota la ciutadania”. La titular de la cartera de Sanitat ha afirmat que l’objectiu prioritari del govern d’Espanya, de les Comunitats Autònomes i de les Ciutats Autònomes és “vacunar, vacunar i vacunar”.