Sota el lema de «tu ets el motor del Nàstic, arrenquem junts» s’ha iniciat aquest dijous la campanya d’abonaments del Nàstic que ha arrencat amb bona afluència d’aficionats per a renovar els seus carnets i també per alguna alta nova.

El director de màrqueting i responsabilitat social corporativa del Nàstic, José Andreu Solé, demana el suport dels aficionats en un moment complicat i ha explicat perquè aquest lema.

El primer dia ha estat una primera pressa de contacte amb la massa social que ha estat un degoteig a les oficines del club al Nou Estadi. A partir de setembre també es podran fer les renovacions i altes a la botiga de l’Avinguda Catalunya.

José Andreu Solé, també ha explicat les novetats per aquesta nova campanya on tots els socis que renovin el seu abonament pel curs 2020-2021, renovaran automàticament l’abonament de temporada 2021-2022 sense cost, sempre que l’equip aconsegueixi l’ascens a LaLiga SmartBank.

A més, el Club compensarà els 6 partits no gaudits en l’última temporada als socis que renovin el seu abonament en la present temporada 2020-2021, lliurant un abonament gratuït per als 9 primers partits de lliga al Nou Estadi. Aquest carnet portarà el nom del soci que renovi el seu abonament, disposarà de número de soci i seient assignat.

Per a que tot soci pugui veure a l’equip en tots els partits de la temporada, els abonats que ho sol·licitin tindran una subscripció de temporada a Footters sense cost.

També rebran una mascareta del Nàstic, així com les promocions exclusives als punts de venda oficials del Club.

Consulta els preus:
https://www.gimnasticdetarragona.cat/aficio/abonament

José Andreu Solé (Director de Màrqueting i RSC)