El Nàstic visitarà dissabte el Lleida Esportiu buscant la segona victòria de la temporada. Els grana s’enfronten a un dels rivals cridats a estar en la zona alta de la classificació
El Nàstic jugarà dissabte a les 18.30 hores al camp del Lleida Esportiu, matx corresponent a la sisena jornada de lliga del grup III de Segona Divisió B. Els grana afronten l’encontre amb la necessitat de compensar l’ensopegada del partit davant el Cornellà, refugiant-se lluny de Tarragona on encara no han perdut després d’empatar (2-2) al camp del Barça B i guanyar al camp de l’Ebro (0-2). El Camp d’Esports de la Terra Ferma, que porta immillorables records de l’any 2006 quan més de 6.500 nastiquers van desplaçar-se a animar el seu equip en la lluita per ascendir a Primera Divisió, serà l’escenari on els tarragonins buscaran sumar la segona victòria de la campanya per tornar a posar el comptador a zero i afrontar la cita davant el Castelló del diumenge 6 d’octubre a les 12.00 hores amb la màxima confiança possible.
Repetició d’alineació?
Xavi Bartolo, tècnic del Nàstic, no té previst patir cap absència respecte al darrer duel davant el Cornellà. Tota la plantilla menys Javi Márquez, Pol Prats i Gerard Oliva estan a disposició del lleidatà i podria arribar a repetir l’onze inicial del passat diumenge. L’objectiu és mantenir les bones sensacions en defensa però evitar les errades puntuals que costen gols: «La valoració dels dos últims partits és que l’Ebro ens va generar 3-4 ocasions de gol i el Cornellà també. Vuit ocasions en dos partits és un bon nombre, són poques. L’equip se sent fort, defensivament hem millorat les prestacions i en l’àmbit ofensiu cada dia som capaços de generar més ocasions», ha afirmat Bartolo aquest migdia a la sala de premsa del Nou Estadi.
La mala notícia del matí es confirmava quan Bartolo informava sobre l’estat de Javi Márquez: «Hi ha hagut una petita recaiguda i no complirem els terminis inicials. Amb tranquil·litat i sense que passi res fora del normal, haurem d’esperar unes tres setmanes per a què pugui estar». Pel que fa a Viti i l’estirada d’orelles del passat diumenge, no està garantida la seva titularitat al Camp d’Esports: «Tenim diverses opcions, no m’agrada que en una situació on acabem la primera meitat en bona dinàmica ens perdem en discussions que no van enlloc i ens condicionem amb una targeta groga». Si Bartolo aposta per la màxima continuïtat, l’onze grana estarà format per Bernabé sota pals, defensa per Goldar, Rodríguez, Perone, Albarrán i Bonilla amb Viti i Petcoff al centre del camp, i Brugui i Ballesteros acompanyant Pedro Martín com a davanter centre.
El Lleida, amb ganes de Nàstic
El conjunt de la Terra Ferma afronta el matx amb ganes de sumar la quarta victòria de la temporada i continuar en la zona de promoció d’ascens a Segona Divisió. Els lleidatans, actualment quarts amb 10 punts de 15 possibles, no volen deixar-se endur pel teòric favoritisme grana després de tornar a la categoria de bronze i disposar de més recursos esportius i econòmics per preparar la temporada. Els blaus van aconseguir empatar el darrer duel contra el Badalona després de començar perdent el matx i Molo, tècnic de l’equip, podria apostar per mantenir l’onze inicial del darrer encontre al Camp d’Esports davant l’Espanyol B amb el canvi de Luso Delgado, lesionat el passat diumenge.
Si aquesta és la línia que segueix el tècnic dels de la Terra Ferma, i tenint en compte l’altra absència de Fer Cano, un possible onze sota el sistema de 4-1-4-1 habitual seria el format per Pau Torres a la porteria, defensa pel tarragoní Joan Oriol al lateral esquerre, José Ruiz al lateral dret, César Soriano i Trilles com a parella de centrals, Adri León seria el pivot en el centre del camp amb una línia de quatre més avançada per Raúl a l’esquerre, Abel a la dreta, Marc i Joanet en el centre i Eder com a davanter centre.
Caparrós Hernández, a xiular
Iván Caparrós Hernández, del comitè territorial valencià, serà l’encarregat de dirigir el partit entre els tarragonins i els lleidatans. Aquest àrbitre de 29 anys viu la seva sisena temporada a Segona Divisió B on ha xiulat prèviament un total de 68 partits. Nascut a València, Caparrós Hernández va xiular tretze encontres la lliga passada amb un balanç de cinc victòries locals, dos empats i sis triomfs visitants.