L’empresa constructora i de serveis ha renovat l’esponsorització amb el club.
Aquesta és una bona notícia per l’entitat que veu com Sorigué continua apostant per donar suport a la Societat Anònima Esportiva de la qual també en forma part en un percentatge d’accions que en el moment de la seva compra era superior al 8% del capital social segons la web especialitzada ‘Palco 23’.
Sorigué va aterrar al Nàstic l’any 2014 amb l’equip a la 2ªB per una vinculació de tres temporades, que va renovar per tres temporades més i que va finalitzar el passat 30 de juny.
Ara de nou les parts han tancat un acord per les temporades vinents, tot i que no ha transcendit per quin muntant econòmic que el 2014 era de 300.000€ anuals.
El director de marca i màrqueting del Nàstic, José Andreu Solé ha explicat aquest acord en una entrevista a Tarragona Ràdio.
José Andreu en aquesta entrevista ha explicat com van els primers dies de la campanya d’abonaments 2020/2021 que el club va endegar dijous passat.
Les renovacions i noves altes es poden fer a les oficines del club al Nou Estadi, a partir de setembre també a la botiga de l’Avinguda Catalunya i des de l’entitat estan treballant també en una plataforma digital per tenir un punt més de renovacions i altes.
Des del Nàstic no hi ha fixada una xifra concreta de massa social, però sí que donaran totes les facilitats possibles per donar accés al Nou Estadi als aficionats tan aviat com es pugui.