El Nàstic deixa molt bones sensacions en el trofeu Ciutat Tarragona

Se va imposar aquest dissabte al Saragossa per 1 a 0 amb gol del canari maikel Mesa, un dels destacats de l’ equip junt amb Tete Morente o Fali .

Tot i estar en construcció els granes van transmetre un segell d’ identitat amb molta solidesa, especialment en defensa.

Ja es comença a donar els seus fruits que fa ser optimista al tècnic grana , encara amb falta d’ incorporacions .

Davant els aragonesos cal destacar la solidaritat del bloc i de que sap al que juga.

 

Resten encara fitxatges per concretar , això fa que a dia d’ avui el tècnic estigui content pel que es va veure en el partit de dissabte pel rival que hi havia davant i perquè encara no s’ està amb la plantilla al complet

 

Té un partit confirmat contra el Olot, restà un segon pendent, que es jugaria dissabte o diumenge vinent

El tècnic espera poder contar durant aquests dies amb algun efectiu més

caldrà veure el moviment en els propers dies. Futbolistes que temien peu i mig fora per ofertes, van jugar és el cas de Tete Morente, va estar a una gran alçada,Stole dimitreski va jugar els seus primers minuts durant la pre- temporada i Maikel Mesa que va anotar el gol que li va donar el triomf als granes