El Nàstic ja té la concessió dels terrenys de l’Anella Mediterrània on hi ha de construir el camp d’entrenament del primer equip i la Ciutat Esportiva del Club Gimnàstic.

Només uns darrers tràmits administratius i la signatura de la concessió són els passos pendents perquè es pugui començar a construir aquesta infraestructura.

Una Ciutat Esportiva que ha de disposar de diferents camps de futbol, vestidors, gimnàs, oficines i una àrea de restauració.

El conseller de territori de l’ajuntament de Tarragona Josep Mª Milà, així ho ha confirmat en una entrevista a Tarragona Ràdio.

La construcció anirà en diferents fases i la primera serà la del camp d’entrenament del primer equip, en uns terrenys municipals dels que el Club Gimnàstic en tindrà la concessió durant 50 anys i pels que pagarà un cànon anual.

 

 

Josep Mª Milà, Conseller de Territori