D’aquesta manera es doblaria la massa social de fa dues temporades. Aquest dimecres s’ha presentat la segona part de la campanya que culminarà amb la presentació de l’espot en quinze dies. El director general, Lluís Fàbregas, ha explicat que la  campanya ‘El Nàstic et ve a buscar’ s’inicia amb la intenció de captar nous socis, ja siguin individuals o d’empresa, per tal que l’entitat grana incrementi el nombre d’abonats a Tarragona i al territori i per això el Nàstic surt al carrer a captar aquests nous socis.

Les perspectives en vistes a l’inici de temporada són positives ja que el ritme de renovacions i noves altes és elevat. El club encoratja als aficionats del Nàstic a que s’animin a formalitzar el seu carnet de soci per a la propera temporada, i així poder escollir la localitat més adequada a les seves comoditats.

A més Fàbregas ha destacat la composició de la plantilla com el gran reclam per els aficionats per tornar a lluitar per aconseguir l’ascens a 2ªA.

El Nàstic ha demanat el suport de tots els aficionats en enviar els seus vídeos per formar part de l’espot promocional que anirà al voltant del numero 6. Dates com el 1886, el 2006 el mes 6 de molts anys han estat dates amb efemèrides molt importants en l’historia del club.

Esportivament, dir que avui el Nàstic podria fer oficial el fitxatge del davanter Rayco fins ara a l´Alcoyano i que abans del cap de setmana el club també vol confirmar la renovació de Giner, Molina i Marcos.