El Parc Sanitari Joan XXIII ha estrenat un nou magatzem de 313 metres quadrats amb possibilitat de doblar la seva capacitat. Actualment, el nou edifici s’ha convertit en el centre de logística i aprovisionament de la vacuna de la COVID-19, així com de distribució de materials i equipaments per a la vacunació al Camp de Tarragona.
Aquest edifici ha de servir per ampliar els espais de magatzem amb què compta actualment el recinte. En l’actual context de pandèmia, es distribueixen, a tot el territori, els equipaments necessaris per dur a terme la vacunació: vials, xeringues, EPIs, entre d’altres. És, alhora, el punt de sortida del personal sanitari que es desplaça a fer les vacunacions.
En un futur, a mitjà termini, se’n farà un ús polivalent per cobrir les necessitats de moviment dels serveis del Parc Sanitari quan s’inicien les obres del nou complex hospitalari.