El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha guanyat el Premi Alimara per la publicació del nou web de la Costa Daurada, la promoció del ciclisme i el nou mapa turístic de la demarcació. Els guardons estan convocats pel Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomía, amb el suport del Saló del Turisme B-Travel. En total s’han reconegut catorze iniciatives de promoció turística nacionals, estatals i internacionals.

El jurat ha premiat el nou disseny, evolució i innovació de la imatge del nou web, i la qualitat del fullet i del mapa. Un material promocional editat per la Diputació de Tarragona que gestiona les marques turístiques de la Costa Daurada i de les Terres de l’Ebre.

El president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Martí Carnicer, ha recollit el guardó a la gala que es va celebrar a Barcelona, que va agrupar entitats que van realitzar accions de promoció turística durant l’any 2017.

A la demarcació de Tarragona, també ha estat premiada la campanya Tuna Tour, del grup Balfegó de l’Ametlla de Mar.