Tot apunta que CiU i el PP s’abstindran en la votació de la junta general d’Espimsa que ha d’aprovar l’expedient de contractació. Recordem que ambdues formacions, amb el seu no al juliol, van paralitzar la tramitació del concurs públic per adjudicar l’operadora que gestionarà el futur espai comercial al nou Mercat.
El consistori preveu ingressar uns 6 milions d’euros.
CiU i PP també s’abstindran sobre el nou reglament d’usos del Mercat Central. Ara ja s’ha enllestit i els dos grups a l’oposició han canviat de parer perquè creien que abans de treure el concurs calia definir aquest aspecte.
El ple també abordarà cinc mocions. Tres les presenta ICV-EUiA: contra la pobresa energètica, a petició dels Afectats per la Hipoteca, a favor de la reestructuració del deute a què està sotmès l’Estat i una darrera per a sol·licitar asil polític per a l’activista Hassana Aalia. CiU en defensa una per instar una modificació de la llei de Societats i, el PSC, una altra moció de rebuig a la reforma de l’ordenació dels ensenyaments universitaris.
La sessió plenària de divendres començarà a les 9.30h i la podreu seguir en directe per Tarragona Ràdio.