Sota el lema “Ciutats més segures” el Partit Popular organitza aquest dissabte 29 una jornada amb taules col·loqui a la Cambra de Comerç de Tarragona.

S’iniciarà a les 10 del matí amb un col·loqui titulat “Regidors per una millor seguretat”. A les 11 se’n durà a terme una altra sobre les polítiques per una millor seguretat.

Hi participaran regidors i tècnics especialitzats en la matèria de seguretat ciutadana com tinents alcaldes, criminòlegs o policies.

Es parlarà fonamentalment del paper de la policia local, que segons el Partit Popular a vegades és la gran oblidada i està poc reconeguda.

S’analitzarà el seu estat actual, els mitjans que té i que li falten, les retallades que ha sofert i com li ha afectat la crisi.

En aquest sentit, el vicesecretari de Política Municipal del PP a Tarragona, José Barquier, diu que s’ha d’intentar que la policia local tingui les mínimes retallades possibles per garantir un bon treball. 

La cloenda de la jornada serà a dos quart d’una del migdia i anirà a càrrec del subdelegat del Govern de l’Estat a Tarragona, Jordi Sierra i del president provincial del PP a Tarragona, Alejandro Fernández.