Ha estat aquest dimecres al Campus Catalunya de l’ URV quan s’ ha aprofitat per fer diferents activitats per captar jugadores.

Aprofitant la setmana per l’ igualtat, l’ entitat esportiva a volgut canviar l’ escenari habitual i donar- se a coneixer per tal de potenciar la categoria femenina, actualment amb un equip senior, però amb poques fixes.

 

Jase Antonio lahuerta de la comisió esportiva del Rugby Tarragona parla de l’ activitat a l’ URV d’ ahir a la tarda que forma part del seguit d’ iniciatives per creixer com esport a nivell local

 

 

Treballar en la recuperació d’ un equip universitari , femeni i masculi per a que pugui competir com es fa en altres discipines, el repte que es té per un futur inmediat

 

 

 

ja s’ han fet les primeres converses , per enguany , ja es tard però es podria posar en marcxa en el curs vinent