Es passara a denominar campionat d’ Espanya de Primera divisió. No hi haurà descens però si ascens a la Lliga EBA.
Respecte a inicis de temporada, l’ equip a tingut dues baixes, Estevanell i Fabregas que han marxat a l’ ADT i Valls respectivament.
L’ entrenador d’ aquest equip és Noe Monroy ha parlat de les sensacions que es viuen al vestidor.
Ha explicat que has estat complicat el dia a dia fins que han fixat una data d’ inici de la competició.
Està content amb la plantilla tot i les baixes dels 2 jugadors que formaven del quadre blau i que es tenia una aposta clara per ells.
Ha explicat el model de competició pel que han apostat, sense haver descensos , si que hi haurà 2 lligues , una d’ equips que jugaran , per jugar i l’ altre més ambiciosa i en la que està incorporat el segon equip del club del Serrallo.
La última i definitiva data per arrencar és la del primer cap de setmana de Març, tot i que fins el segon no comp
Des de la plantilla el tècnic ha destacat el comportament dels joves jugadors i el be que han sabut encaixar aquest any extraordinari i com s’ han d’ adaptat en el treball dels entrenaments.
Els primers partits oficials de l’ equip seran fora , el 13 de Març contra l’ Almeda , set dies més tard a la pista del Palleja.
Caldrà esperar el 27 d’ aquell mateix mes pel primer partit al Serrallo, serà contra el Reus Ploms.