El Nàstic ha perdut 1 a 2 contra el Sevilla en el partit amistós celebrat al Nou Estadi per commemorar el centenari de la secció de futbol grana.

Lago Junior ha obert el marcador però el jugador cedit pel Barça al Sevilla, Gerard Deulofeu, ha empatat abans del descans. 5 minuts després de la represa un altre dels nous fitxatges de l’equip d’Unai Emery, el francès Benoit Trémoulinas, posava per davant el conjunt andalús en el marcador. Al final 1 a 2 en un partit precedit pels actes de commemoració del centenari. S’ha homenatjat a una desena de persones que han destacat per la seva vinculació amb el Nàstic: el soci número 1, Josep Querol; mossèn Francesc Gallart; Luís César Sampedro; Santi Palanca, Santi Coch, Valero Serer, Miquel Gascón, Juan Vizcaino i a títol pòstum, Cinto López i el metge Pep Adserà.

També ha rebut un reconeixement el Sevilla que ha recollit el conseller i director esportiu, Ramón Rodríguez, Monchi.

L’acte s’ha tancat amb l’himne del Nàstic interpretat per Domingo Garcia i els Cat-rock. També han actuat els Sacaires de Tarragona i la Banda Unió Musical, al descans. En l’acte hi ha participat els nanos del Nàstic: Mingo i Rosona.

Enric Pujol ha fet de mestre de cerimònies.