El 24 de maig arriba la quarta edició del Mediterranean Tourism Meeting al Tinglado 1 del Port de Tarragona. Diferents experts participaran com a ponents en una jornada que servirà per aportar propostes i marcar estratègies de futur en l’àmbit del turisme de qualitat. El lideratge de Tarragona com a capital del vi amb denominació d’origen, la gastronomia mediterrània i el patrimoni històric són uns dels punts que els turistes prenen com a referència per visitar la ciutat.
La finalitat d’aquest «meeting» és posar de manifest els nous reptes i oportunitats que té per davant el sector turístic. Es vol analitzar el futur d’aquesta activitat per ser més competitius i per cercar un turista amb més poder adquisitiu. El fòrum servirà per crear vincles entre el teixit empresarial i les administracions.
La consellera de Turisme, Inmaculada Rodríguez, destaca la importància de construir la marca Tarragona.
El president d’Open Energy Institute, Robert Moragues, ha remarcat que l’àmbit gastronòmic i el valor del vi és vital per captar més turisme i de millor qualitat.
A les xerrades es tractaran temes com el turisme de qualitat, les ciutats del futur i el món gastronòmic i del vi.