Hi haurà el lideratge en joc. És el principal al·licient de un enfrontament que tindrà finalment la baixa de Gustavo Saucedo.
L’ andalús que viu a a Tarragona ja va debutar amb el conjunt de la plana el passat dissabte, van guanyar al Petrer i es van fer amb la primera posició de la categoria.
Saucedo No podrà jugar, el motiu, que la seva fitxa no estava tramitada quan tots dos equips s’ havien de veure les cares el passat 20 de gener.
A les hores el compromís no es va jugar i tots equips van decidir posposar- ho fins aquest dissabte.
la Federació a enviat una circular al Castelló explicant aquesta situació.
Al Club Vòlei SP i SP , l’ entrenador ,Vlado Stevoski diu que havien preparat el compromís comptant que davant es trobarien a Saucedo.
el SP i SP arribarà a la cita havent perdut el primer lloc de la superliga 2. un fet que no preocupa al entrenador dels cooperativistes.
vlado stevoski afirma que l’ illa Gau de Castelló és el favorit i que si han estat fins ara com a líders a estat pel treball i sacrifici del grup que té.
a la primera volta l’ illa grau de Cstello es va emportar el partit amb el SP i SP en guanyar- lo per 1 set a 3.