Els càmpings de la Costa Daurada confien en incrementar el nombre de turistes internacionals de cara a aquest estiu. Segons ha assenyalat la vicepresidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Camí Mendoza, els establiments esperen “superar les pernoctacions del 2021”, en bona mesura gràcies a la recuperació del turisme britànic. Des del Càmping Gavina de Creixell han valorat poder tenir una barreja equilibrada de visitants estatals i internacionals. “Això farà que les estades siguin més llargues”, ha apuntat Eduard Casajuana, director del negoci, que ha destacat que “si no hi ha cap canvi, enguany serà una gran temporada”.
“Igual que sempre ens queixem quan les coses no van bé, cal dir quan les coses van bé”, ha valorat Casajuana. El director del Càmping Gavina ha recordat que l’any passat ja van tenir una bona campanya, però que es va basar en el turisme estatal. “Enguany farem un 50% i 50% de nacional i internacional”, ha pronosticat. De moment, estan satisfets amb el volum de reserves que tenen.

Des del Patronat de Turisme, Mendoza ha explicat que “després del bon resultat de Setmana Santa” esperen que la tendència a l’alça després de la pandèmia es mantingui. Així, el “repte” és poder tornar a comptar amb el turisme britànic i aquí el nombre d’avions que està previst que aterrin a l’aeroport de Reus hi juga un paper clau. “L’any passat va ser un desastre i ara hem recuperat un 90% dels vols, amb companyies com TUI o Mare Nostrum”, ha remarcat.
En el cas concret del Càmping Gavina, desitgen tornar a rebre els clients d’Alemanya, França, Suïssa i Holanda que tenien abans de la covid, que se sumarien als visitants de l’Estat que arran de la pandèmia han apostat més espais oberts i en contacte amb la natura. L’establiment, que està celebrant el seu 50è aniversari, ha fet una aposta “pel client ‘ecofriendly’ i familiar”.
Més notícies:
- L’arquebisbat rep dues peces de Josep Maria Jujol que s’exposaran al Museu Diocesà de Tarragona
- Una desena d’empreses participen en la 5a edició del programa ‘Empreses amb Futur, Tarragona 2030’
- L’Agència Catalana de Turisme dedicarà enguany 1,8 milions d’euros a la promoció de la demarcació de Tarragona
- Renoven el carbó actiu dels filtres de la planta potabilitzadora del CAT després de més de quinze anys d’ús
- El Jutjat Contenciós Administratiu de Tarragona denega la cautelar de Paprec contra el contracte de la brossa d’Urbaser