Sumar sinergies i energies dins la ciutat de Tarragona, aquest és l’objectiu dels ‘Establiments Amics de la Trono’. Es tracta d’una campanya de micromecenatge a favor de la Sala Trono, a través de la qual una trentena de comerços de proximitat de la Via T i de l’empresa de Mercats compraran quatres entrades per la temporada 2022 de la sala, per oferir-les als seus clients i treballadors.
El conseller de Comerç i president de Mercats de Tarragona, Dídac Nadal, s’ha mostrat satisfet davant la gran participació de comerços, que ha superat les expectatives.
Alguns negocis que s’han sumat a la iniciativa han estat Herminio peixateries, La Capona, Colet, Cal Jan, El Lloro de la Negrita, Copisteria Bou i Esports Pàmies. Establiments i activitats de diferents àmbits que s’han bolcat en l’impuls de la Sala Trono i que, tal com comenta el director de la sala teatral, Joan Negrié, faran arribar la cultura a tots els estaments de la ciutat.
La campanya continua oberta a nous negocis que vulguin afegir-se a aquest impuls conjunt de la sala teatral tarragonina.