Els Mercats i els comerços de la ciutat s’uneixen a Santa Tecla amb diferents iniciatives. D’una banda, i de la mà de la Xarxa Santa Tecla, es fomentaran hàbits saludables i, de l’altra, es dinamitzaran les compres amb el repartiment de barrets i de jocs de taula.

Les accions de l’empresa de Mercats i de la Conselleria de Comerç arrenquen ja aquest dissabte amb el Mercat de Nit. A partir de dimarts, 13 de setembre, i fins el dia 17, s’activarà una campanya de dinamització que consistirà en el repartiment de 4.000 barrets de les 700 Tecles i de 200 jocs de temàtica tarragonina. Els equips es desplegaran per diferents punts del centre i dels barris. Les persones que presentin un tiquet de compra superior a 5 euros es podran fer amb un barret i, els de 15 euros, tindran dret a un joc. Dídac Nadal, conseller de Comerç, fa una crida a la participació.

Ídem Tarragona i el joc El Seguici són els que es repartiran entre els compradors. Oriol Montesó, de la cooperativa GamLab, explica en què consisteix el joc sobre els elements festius.

A banda, i de la mà de la Xarxa Santa Tecla, s’impulsa la campanya «Una Santa Tecla saludable». A través de les xarxes socials es difondran tot de consells i hàbits a seguir, no només per festes. Glòria Carol és la directora d’infermeria d’Atenció Primària.

A més, s’ha programat el concert de l’artista Julen, el 14 de setembre a Plaça Corsini, que amenitzarà un bingo solidari. Els paradistes del Mercat Central oferiran tastets i els diners recaptats amb la venda de cartrons es destinaran a la Fundació Estela.