Atreure el turisme provinent del centre de la península a través dels vins amb Denominació d’Origen Tarragona. Aquesta és una de les múltiples accions presentades darrerament per desestacionalitzar el turisme a la ciutat.

Madrid s’ha convertit en una de les principals prioritats pel Patronat de Turisme de Tarragona a l’hora de captar visitants fora dels mesos més concorreguts, a l’estiu. La ciutat catalana serà protagonista en 375 pantalles de la capital de l’Estat, amb un espot publicitari que es projectarà en cinemes, centres comercials o al metro.

A més, aquest dimecres, 15 de desembre, el Patronat de Turisme farà una trobada en un hotel madrileny amb una trentena d’especialistes de mitjans de comunicació especialitzats i generalistes per explicar la Denominació d’Origen Tarragona i l’oferta patrimonial de la ciutat. El seu president, Vicenç Ferré, recalca el potencial que té al vi a l’hora de fer un salt de qualitat al turisme de la demarcació.

En aquesta trobada es farà un tast de quatre vins de la denominació d’origen tarragonina, que compren les comarques del Tarragonès, Baix Camp, Alt Camp i la Ribera d’Ebre. També es presentarà la nova ruta del vi de Tarragona, que compren fins a 19 cellers del territori.