Els Càmpings de Tarragona Ciutat tanquen la pitjor temporada de la seva història a causa de la crisi sanitària. A l’espera de disposar de xifres definitives, calculen que han experimentat un descens de clients que ronda el 40%. Admeten que l’augment del visitant nacional, amb reserves d’última hora i molta rotació, només ha permès maquillar les xifres.

La caiguda mitjana ha estat del 40%. Ara bé, el descens de públic internacional ha estat molt més acusat, amb una baixada mitjana propera al 70% que, fins i tot, s’intensifica en el cas dels turistes alemanys i holandesos, dos dels mercats més importants per als grans càmpings de la ciutat de Tarragona. En el cas del client francès el descens arriba al 60%. I és que enguany només han vingut aquells que s’han decidit per viatjar en el seu propi vehicle des del sud de França.

Pel que fa a la tipologia d’allotjament, la major demanda ha correspost al bungalow i mobilhome. En aquest sentit, l’agrupació de Càmpings Tarragona Ciutat reitera la seva petició de suport a les administracions competents en matèria urbanística per poder modernitzar les seves instal·lacions de manera sostenible i guanyar en competitivitat.

 

Des de l’Agrupació de Càmpings recorden, a més, que els mals resultats d’ocupació arriben agreujats per l’important esforç econòmic per garantir la seguretat. Afirmen que les inversions en elements i procediments anti-Covid 19 estan sent costoses per a les empreses i difícilment es podran amortitzar.