Els càmpings tarragonins aposten pels bungalows i les cases mòbils per obrir-se a nous nínxols de mercat.

Actualment, aquest tipus d’allotjament representa un 15% de l’oferta total, que són 65.500 places repartides en 55 establiments al conjunt de la demarcació.

Estan rebent una excel·lent acollida en els últims anys, com ja passa en altres països europeus, i tenen molt recorregut perquè les instal·lacions estan preparades. I és que, en un futur, els bungalows podrien representar el 40% de l’oferta i, les cases mòbils, el 10%.

Així ho ha avançat a Tarragona Ràdio la presidenta de l’Associació de Càmpings de Tarragona i les Terres de l’Ebre, Berta Cabré.

Ha manifestat que la tendència és creixent perquè els clients cada cop demanen més aquest tipus d’allotjament. Els dóna més llibertat, és ideal per estar-hi en família, i abarateix costos respecte l’autocaravana.

Cabré afirma que instal·lar bungalows i cases mòbils suposa una inversió elevada però és una aposta de futur que anirà cada cop a més. L’objectiu és atreure més clients, i d’altres mercats. 

Actualment, els càmpings de la demarcació compten amb unes 10.000 places de tipus bungalow.

Aquests establiments han tancat la temporada d’estiu amb una ocupació similar a la de la temporada anterior, fet que es valora positivament. Com també ha passat als hotels, els turistes estrangers han compensat la caiguda dels mercats espanyol i català.