Els clients de Parc Central creixen un 20% en el darrer any. L’obertura de Primark és un factor clau que està atraient més gent dels voltants de Tarragona, Terres de l’Ebre, Lleida i Andorra. Està sent un estiu especialment positiu pel centre comercial, que enguany està rebent més turistes francesos i russos, mentre que els italians han reduït la seva presència. Són dades que ha facilitat el gerent de Parc Central en una entrevista a Tarragona Ràdio. Miguel Ángel González explica que l’efecte Primark s’està notant, que beneficiarà l’oferta comercial en el seu conjunt, i valora positivament la diversificació de l’origen dels clients. Diu que la renovació de les instal·lacions -amb una despesa de més de 20 milions d’euros- i el desembarcament de nous operadors està propiciant un increment de visitants. Hores d’ara es frega la plena ocupació en botigues i restauració.

Miguel Ángel González admet que l’arribada de la cadena irlandesa de roba també està comportant més problemes de mobilitat i una major ocupació de l’aparcament, però agraeix l’esforç de l’àrea de Mobilitat i de la Guàrdia Urbana i els Mossos per evitar col·lapses més importants.

Segons el gerent de Parc Central, un 63% dels clients que els visiten són dones i l’estada mitjana ronda les dues hores i mitja. Enguany esperen superar la xifra total de 7 milions de visitants. A la recta final de l’any s’organitzaran diferents activitats comercials per celebrar els vint anys de la seva posada en marxa a la ciutat.