Els comerciants de Tarragona conviden els ciutadans a llençar a la brossa les coses dolentes del 2013.
Ho fan en el marc d’una campanya unitària de Nadal i que té una clara presència al carrer.
Cartells de cartró amb paraules com atur, por o angoixa ocupen les papereres de bona part del centre i de la Part Alta. Se n’han fet uns 800.
Els comerciants, en paral·lel, reparteixen bons desitjos i paraules amables a través dels adhesius, uns 25 mil en total, que col·loquen als regals que s’adquireixen aquests dies.
Són conceptes com petons, pessigolles o sorpresa, que també apareixen en grans dimensions en diferents tòtems distribuïts per punts ben visibles de la ciutat.
L’Ajuntament i el comerç pretenen, amb la campanya, enviar un missatge d’optimisme en aquestes dates tan assenyalades. Patricia Anton és la regidora de Comerç.
La campanya s’allargarà fins el 7 de gener.
Per afavorir la participació de la ciutadania s’ha habilitat un canal a Facebook perquè la gent comparteixi les fotografies que es faci aquests dies amb les paraules amables de la campanya.