El comerç de la ciutat espera facturar més aquest Nadal. Els establiments de Tarragona s’omplen de clients aquests dies per comprar els regals de cara a les dates més assenyalades.
Després d’una campanya del 2017 afectada per l’1-O i el clima polític del moment, s’espera que aquesta remunti pel que fa al volum de vendes. Aquest cap de setmana serà un dels més forts de tot el Nadal.
El president de PIMEC Comerç Tarragona, Florenci Nieto, recorda que el comerç de proximitat, especialment, ve de patir uns any molt durs. Nieto espera que la facturació s’incrementi respecte el Nadal de l’any passat tot i que admet que igualar les xifres ja seria un èxit.
La VIA T segueix amb el calendari d’actuacions musicals, més de quaranta en total al llarg de la campanya. Es tracta d’un element dinamitzador que fa atreure clients i que crea un ambient més relaxat per les compres. La dinamitzadora de l’entitat, Judith Sentís, explica que estan rebent una important afluència de clients. Diu que, amb tot, el comerç de proximitat ha de mantenir l’aposta per modernitzar-se i fer-ho amb accions diferencials tot l’any.
El carilló del Mercat també s’està convertint en un element d’atracció en aquesta zona cèntrica de la ciutat.