Allargar la temporada turística tant abans com després de l’estiu. És un dels reptes del sector a la Costa Daurada, que té clar que només serà possible amb la implicació d’altres àmbits com el comerç i la restauració. Així ho ha manifestat Eduard Farriol, president de la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de Tarragona.

En una entrevista a Tarragona Ràdio, Farriol ha explicat que tot i que els resultats del pont del desembre han estat bons només hi ha hagut unes 11.000 places hoteleres disponibles, un 20% del total de la Costa Daurada. Farriol pensa que cada any se n’han d’habilitar més per créixer com a destinació però sosté que el client també s’ha de trobar una oferta de restauració i comercial adient. Ja s’estan fent passos amb la promoció de l’anomenat turisme esportiu.

Farriol, mentrestant, també reclama l’arribada de més inversions en forma d’infraestructures. Recorda que Salou és el municipi que més visitants rep després de Barcelona i afirma que les connexions són molt millorables.

De cara a aquestes dates encara s’espera rebre un client atret, majoritàriament, per l’oferta nadalenca de Port Aventura i Ferrari Land.