Els hotelers tarragonins reclamen més planificació en matèria turística i que es desencallin projectes estratègics de ciutat.
El sector es mostra satisfet per les accions que s’impulsen des de l’Ajuntament a curt termini però troba a faltar que no es pensi en 5 o 10 anys vista.
Els hotelers, a més, pensen que en aquests moments de dificultats econòmiques les administracions haurien d’aprofitar per definir projectes i tenir-los en cartera per quan es puguin desenvolupar.
El president de l’Associació d’Hotelers de la ciutat de Tarragona, Xavier Jornet, ha explicat a Tarragona Ràdio que estan satisfets per les iniciatives de promoció que s’han activat en els últims anys. És el cas del Tarragona Ciutat de Castells, l’Història Viva o el Family Week. Diu, però, que cal pensar més a llarg termini i aprofitar per definir projectes importants per la ciutat com la Façana Marítima o els usos de la Tabacalera.
Jornet diu que el 2014 ha estat un bon any, amb més turistes, però no extraordinari. Un dels reptes és aconseguir més visitants fora de la temporada d’estiu i créixer en mercats com l’alemany o l’holandès.