Els hotels i els càmpings de la ciutat han arribat a una ocupació del 100% durant el pont del 15 d’agost.
El mercat francès s’ha consolidat com el de més pes a la capital tarragonina. Els recintes hotelers han penjat el cartell de complert i en els càmpings, la mateixa situació s’ha registrat en els bungalows. L’ocupació de parcel.les ha estat del 85%.
Un exemple de l’elevada presència de turistes a la ciutat durant els últims dies ha estat l’increment de l’atenció en les Oficines de Turisme Municipals.
S’ha crescut un 2% pel que fa al mercat nacional si es compara amb el mateix període de l’any passat.
Els visitants francesos han tingut la major representació internacional. Han fet més de 1.900 consultes davant les 850 dels russos i les 310 dels britànics. En quarta posició, hi ha els italians amb 248 consultes.
En quant al turista estatal, els catalans han estat els més nombrosos. Han fet més de 1.260 consultes davant les més de 280 de madrilenys, les 254 dels bascos i les 228 dels aragonesos.
La regidora de turisme, Patrícia Anton, considera que les dades demostren que els turistes consoliden la ciutat com a destí preferent de vacances.
Assegura que tot plegat és resultat de la bona feina del sector privat i de productes com Tarragona Ciutat de Castells i Història Viva que han consolidat el patronat Municipal de Turisme.
Més de 3 mil persones han participat des de 2013 al programa Història Viva i 200 en el Tarragona Ciutat de Castells.