Més de 300 infants tarragonins prenen consciència de la contaminació dels plàstics. Ho han fet en el marc de la vint-i-vuitena edició del Dia de conscienciació i sensibilització de les platges, organitzat per Mare Terra Fundació Mediterrània.
La jornada de voluntariat ambiental ha tingut lloc a la platja Llarga i s’ha centrat en sensibilitzar sobre la necessitat de respectar el mar i l’entorn. Durant la jornada s’han dut a terme accions com una recollida de brossa i un taller d’educació ambiental, on s’ha pintat un mural reivindicatiu de grans dimensions. També han participat les sirenes per lliurar un missatge ecologista als nens i nenes.
Els participants formen part dels casals d’estiu de la Fundació Pere Tarrès o estan als campus esportius de clubs de la ciutat com el Racing de Bonavista, el Tarragona Handbol Club o l’ADT. Diverses persones com la Daisy s’hi han afegit com a voluntàries.
El president de Mediterrània, Ángel Juárez, ha destacat la necessitat d’actuar de manera urgent i contundent contra aquesta xacra mediambiental.
També ha col·laborat l’Ajuntament de Tarragona i diverses entitats i empreses.