Els Pets celebren el seu 30è aniversari dalt dels escenaris. Ho fan amb ‘Trespuntzero’, el disc de la gira homònima que la banda du a terme per commemorar tres dècades de vida.
Aquesta gira de tardor-hivern, caracteritzada per una revisió de les cançons, és també una reivindicació del present del grup. Les dotze peces seleccionades són gairebé totes dels últims quatre discs dels tarragonins, sense velles glòries.
El cantant d’Els Pets, Lluís Gavaldà, assegura que aquests 30 anys són possibles perquè han sabut connectar amb diferents públics en aquest temps. Diu que han fet realitat el miracle de viure de la música en català.
Gavaldà considera que el més important per la banda és poder tocar les cançons noves amb la satisfacció que la gent continua anant a veure’ls.
El cantant d’Els Pets creu que el disc ‘Trespuntzero’ és un regal per al propi grup i per als fans. L’àlbum sortirà al mercat el 18 de desembre.
Hi haurà mil exemplars d’edició limitada que inclouran el CD amb les dotze cançons, el llibret amb les lletres, un cartell apaïsat, una xapa, pues, adhesius i una acreditació numerada.