Aquest dimarts, el director general de l’entitat Lluís Fàbregas deixava entreveure com pot anar enfocada aquesta campanya, ja que una part de la temporada es preveu que serà a porta tancada.

Tenint en compte que els socis del Nàstic aquesta temporada que ha finalitzat s’han quedat sense poder veure sis partits al Nou Estadi per la pandèmia, el club treballa en fer un paquet de promoció atractiu, tenint en compte aquests partits que no han pogut veure, els que no podran veure la propera temporada i poder-ho arrodonir per veure els partits per una plataforma televisiva.

Hem buscat tres punts de vista amb tres socis del Nàstic, Joaquin Royuela parla de retornar els diners dels sis partits de la temporada 2019/2020 a tots aquells socis que ara no puguin renovar l’abonament.

El soci Jaume Tarragó, creu que la propera temporada serà una lliga per seguir molt per els mitjans de comunicació davant el que serà la impossibilitat d’anar al Nou Estadi durant molt de temps.

Per acabar, el soci, Antoni Figuerola, creu que estaria bé fer una campanya per compensar a l’abonat regalant algun objecte de la marca ‘Nàstic’.

El club recordem que aquesta temporada tenia prop de 7000 abonats, una xifrà que voldria mantenir tot i que sap que serà difícil amb aquest escenari actual.

Joaquin Royuela (soci del Nàstic)

Jaume Tarragó (soci del Nàstic)

Antoni Figuerola (soci del Nàstic)