L’Hospital Sociosanitari Francolí ha assolit l’excel·lència segons es desprèn de l’informe de resultats de l’àmbit sociosanitari 2012.
De les 22 preguntes de l’estudi de satisfacció s’han seleccionat 8 per a l’anàlisi: 3 d’àmbit assistencial, 3 d’àmbit no assistencial i 2 de satisfacció global.
L’Hospital Sociosanitari Francolí ha aconseguit un 100% en la sensació de l’usuari de sentir-se en bones mans; en l’ajuda per suportar el dolor i en la freqüència amb que el metge els explica com va la malaltia.
Pel que fa a les preguntes d’àmbit no assistencial s’han avaluat ítems com la comoditat del llit, el temps d’espera per rebre l’atenció del personal d’infermeria quan l’usuari toca el timbre i el menjar de l’hospital. S’ha assolit més d’un 96% de valor de mediana.
La satisfacció global obté una puntuació mitjana de 8 i mig sobre 10 i una fidelitat del 100% si l’usuari hagués d’escollir tornar al centre.
Al llarg de l’any 2012 l’Hospital Sociosanitari Francolí ha registrat un total de 1.270 episodis d’internament.