L’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona (EMATSA) publica la Memòria de Sostenibilitat 2020. Es tracta d’un recull de les accions dutes a terme durant l’any passat orientades a garantir l’accés a un servei bàsic essencial amb criteris de sostenibilitat i preservació del medi ambient.

El president de la companyia, Jordi Fortuny, ha explicat que “Emasta és un pilar fonamental, essencial dins dels serveis públics, amb la responsabilitat d’abastament d’un bé de primera necessitat: l’aigua”. En aquest sentit, ha destacat que el document presenta “experiències i iniciatives que expliquen com ha calgut afrontar i superar reptes que el 2020 ha plantejat.

La Memòria de Sostenibilitat 2020 recull l’activitat de la companyia durant la crisi sanitària provocada per la pandèmia, la qual cosa ha causat l’ajornament o la suspensió de diferents activitats. Tot i això, Ematsa ha engegat altres accions adaptades a la nova realitat, entre les quals destaca la posada en marxa del sistema d’anàlisis d’aigües residuals per detectar la presència dels SARS-Cov-2, una iniciativa que s’ha consolidat com indicador de salut pública.

A més, s’han creat i adaptat nous serveis d’atenció al client, com el nou canal de consultes a través de l’aplicació de missatgeria Whatsapp (Tel. 618 033 205) i la implantació de la cita prèvia en l’atenció presencial, per garantir la salut de les persones i assegurar la distància de seguretat.

La companyia d’aigües ha adaptat la seva activitat des del mes de març amb un doble objectiu, garantir la prestació del servei i vetllar per la salut del seu equip humà.

Més notícies: