El perfil de Tarragona Ràdio al Twitter compleix 6 anys. Va ser l’1 de juny de 2010 quan des de l’emissora municipal es va crear un compte en aquesta xarxa social.

En aquests sis anys hem piulat gairebé 8 milions i mig de caràcters; més de 60 mil piulades, entre noticies i continguts de programes. Un perfil, (@tarragonaradio) que actualment compta amb més de 10.500 seguidors.

L’aposta de l’emissora per les xarxes socials va arribar molt abans, amb la creació del perfil al Twitter del programa degà d’esports al territori, el Sempre Nàstic (@semprenastic), el desembre de 2009.

Una obertura a la xarxa que es va començar a gestar amb l’inici de les emissions de Tarragona Ràdio per Internet, el 2005, i la posterior posada en marxa de la pàgina web, el 2008. A la web s’hi connecten més de 20.000 persones al mes i totes les noticies que s’hi publiquen es converteixen sistemàticament en una piulada.

Aprofitant l’aniversari, el Matí de Tarragona Ràdio ha conversat aquest dimarts amb la professora de comunicació de la URV, Carlota Moragas, sobre el futur de les xarxes. Ella està a punt de llegir la seva tesi doctoral sobre comunicació i xarxes socials. Diu que el Twitter, malgrat que alguns experts auguren el contrari, encara té molt de recorregut. 

L’emissora municipal creix també a l’altra xarxa social, Facebook, amb més de 7.200 seguidors.

També compta amb perfil a Instagram, i amb un darrer salt tecnològic amb la creació de les APP’s per a telefonia mòbil i les emissions en ‘streaming’ a través del canal Youtube.

Des de Tarragona Ràdio us volem agrair la vostra fidelitat.